Vestre Gran Blandede Kor er medlem av Norges Korforbund og består av 24 sangglade kvinner og menn fra hele Hadeland.

Jorun Kalstad Mørtvedt er korets leder. Carina Vildem er korets dirigent og musikalske leder.

Vi øver hver tirsdag kl 19.00 - 21.30 på Grymyr skole.

Høstens øvelser bærer preg av forberedelser til julekonsert, men vi prøver også å få til et møte med et av nabo-kora. I tillegg har vi helgeseminar og en fest eller to! Vårens øvingsmål er "Vårslepp" på Fjordvang i april: konsert og sosialt samvær (fest) på Grymyrs grendehus. Vi deltar også ved Vinterstevnet på Hadeland i mars mnd. Før sommerferien er vi enten med på stevne, arrangerer egen konsert eller drar på felles tur. Sangeråret avsluttes med en sommerfest for koret i midten av juni.

Inspirerende, lærerrike og hyggelige sangtimer blir til musikk  :-)

Aktive medlemmer:

Alt: